Leje af hele huset (incl. porcelæn) kr. 1000,-
Rengøring af hele huset ( obligatorisk ) kr. 500,-
Forbrug af el og gas afregnes til dagspris
Depositum:
Forud for lejemålet indbetales kr. 1000,-
Medlemmer (medlemskab i mindst 1 år) kr. 0,-
Snarrest efter reservation indbetales der depositum, hvorefter reservationen registreres |
Tilbagebetaling ved aflysning:
|
Som medlem af Hjermind Forsamlingshus opnås ved egne arrangementer en lejerabat på kr. 200,-
Erstatningstakster:
Tallerken 25,00 kr.
Glas, kop ell. Underkop 15,00 kr.
Stofstol 500,00 kr.
Bord 750,00 kr.
Større skader, som ikke dækkes forsikringsmæssigt, erstattes efter regning.
Andre uheld takseres efter aftale med bestyrelsen ell. dennes kontaktperson.
Prislisten er vejledende, den endelig pris kan oplyses af vores udlejer.
Er huset ledig d. d. 7 August til en barnedåb
Hej Christina.
Den kan vores udlejer svare på, hun kan kontaktes på 30744606.
MVH Jan
Hej. Jeg vil høre om huset er ledigt den 18. juni 2016? Mvh Kasja
Hej Kasja.
Det nemmeste er at ringe til vores udlejer på 30744606, hun har de nyeste oplysninger om hvornår huset er ledigt.
MVH Jan
Hej Kasja.
Huset er ledig d. 18/6-16. Hilsen Udlejer
Hej,
Jeg vil gerne høre om i udlejer til ungdomsfester. Jeg skal arrangere gensynsfest for omkr. 50 mennesker mellem 18 og 20 D. 4/3.
Mvh,
Dina Winther
Hej Dina. Nej vi udlejer ikke til ungdomsfester.
Hilsen Bente
Hej jeg har lige være inde og kigge jeg kan ikke se der står udlejet den 17.4-16. der skulle jeg meget gerne havde lejet det til min søns konfirmation.
Hej Camilla. Du har lejet det d. 17,4,16 Jeg har bare ikke fået opdateret kalenderen, det bliver hermed gjort.
Hilsen Bente
Hej.
Hvis man nu vil leje forsamlingshuset en lørdag. Hvornår har man så rådighed over huset til oppyntning osv?
Hej Mia.
Du kan få huset om fredagen.
Hilsen Bente
Jeg vil høre om forsamlingshuset er optaget lørdag den 6 maj 2017, hvis ikke vil jeg gerne leje forsamlingshuset til min datters konfirmation.
Mvh Bent.
Mobilnr 22969026
Hej Bent.
Jeg er ikke sikker på at kalenderen er helt opdateret, men prøv at ringe til vores udlejer på 30744606, hun har den opdaterede kalender.
MVH Jan
Hvor mange personer er der plads til?(bryllupsreception)
Hej Annie.
Vi plejer at sige at der er plads til 90 personer.